piątek, 1 lipca 2011

Ostatnie chwile z HD

Rano ostatnie pakowanie...










Ostatnie mile do przejechania...Ostatnie chwile z HD, nadszedł czas by odstawić motor do wypożyczalni...
Oj, będziemy tęsknić za "naszym" Harleyem.








Po przejechaniu ponad 4,300 mil naprawdę się z nim zżyliśmy...










I tak oto dobiega końca nasza motocyklowa wyprawa...
> Marta n' Tom Wild West Road Trip 2011 <



Wyprawa, którą wymarzył sobie Tomek! Zaplanowałeś ją, zorganizowałeś i zrealizowałeś!!!
GRATULACJE!!!
Tomek, (także tutaj) dziękuję Ci za fantastyczną przygodę! Za te wszystkie wspaniałe miejsca, do których dotarliśmy, które razem zobaczyliśmy!
I oczywiście za bezpieczną jazdę! Każdego dnia z podziwem patrzyłam jak prowadzisz tą machinę, z której ja nawet nie dostawałam nogami do ziemi :D!
"Respect"!


Don't dream about the living
just live your dreams!!!

6 komentarzy:

  1. Kochanie, ale mi tu przysłodziłaś na forum publicznym;)

    Ja również muszę Ci podziękować, bo bez Ciebie nie byłoby tego wyjazdu!!! Podróżowanie z Tobą to sama przyjemność!

    Przy okazji pozdrawiam wszystkich oglądających naszego bloga! Zapraszamy jeszcze na wpis podsumowujący naszą trasę:)

    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie!
    Czekamy na opowieść i oglądanie zdjęć w domu:)))
    Wracajcie szczęśliwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten miesiąc zleciał. A codziennie czekałem na nowy wpis.. Super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze najpierw są marzenia...
    Zdobyliście się na naprawdę duży wyczyn.
    Gratulujemy i czekamy na Wasz szczęśliwy powrót.
    Tata

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulos Joanidis2 lipca 2011 09:22

    Gratuluję! Jesteście WIELCY!
    Do zobaczenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie, ze wszystko sie udalo. Gratulacje:) szczesliwego powrotu !

    OdpowiedzUsuń